Hi stalkers. Welcome to Mira Mok blog :D
MIRA MOK STORY :D: SAYA rindu DIA :3

Tuesday, December 6, 2011

SAYA rindu DIA :3

HI DARL,

awak,saya sayang awak tau tau hehe :3 awak saya rindu dia yang kat atas tu makne nye aku rindu brother aku la :D hehe dia kalau minggu ni tak balik jugak dah due minggu la dia tak balik entah lah alih-alih aku rindukan dia entah aku rindu dia sebab aritu die cuti sem so, lame la jugak die balik tapi kan aku tak sukenye kalau aku cuti dier sekolah maksud aku die ade kuliah pedap gile ape yang dalam hati ni nak cerite kat sape pulak? :'( dalam adik beradik aku aku rase die paling sayang aku .. aku ingat lagi mase aku cakap si*l depan dier marah marah abis kene bebelan dari dier tapi dier lah paling sayang aku sebab aku ingat lagi mak aku suruh dier tulis nama aku kat buku buku teks aku sebab tulisan aku buruk mase tu tapi dier tulis kan jugak aku sayang kau ACHIK :) achik adela pangillan name tuk die sebab die abang yang ke 5. Die selalu marah aku kalau aku makan malam tulah feberet aku makan malam tu yang mok tu hehe .
Taken by me :D 

Die edit depan aku tapi aku langsung tak paham =='

Gambar paling cute XD
Kbai lah malas nak tulis lagi hehe baibai ya take care :D

Nota tangan : Aku marah kalau akak2 senior sebok tergedik2 kate abang aku ensem nak ngurat leteww =='
                    :Aku sayang kau achik hehe :3

No comments:

Post a Comment