Hi stalkers. Welcome to Mira Mok blog :D
MIRA MOK STORY :D: Awesome and i hope we can friend again :D

Sunday, December 4, 2011

Awesome and i hope we can friend again :D

 
Hi darl,
     salam semua lame kan tak post kan kan sdka lah =='!kalau aku dah newpost ni bermakne harini dah habis pekse la hehe  pukul 12.00 tengahhari tadi baguslakan dapt edit belog selalu newpost selalu anyway tengk belog aku dah pink balik kehkeh comel kankan haha perasan mengilee :D korung cuti sekolah best tak mesti best kn dapat jalan-jalan.. Aku? entah lah macam tak je :'( hehe. aku nak cerita nih aku dah taknak kacau mr.s lagi sebab aku taknak ganggu hidup die aku taknak die ternganggu dalam pelajaran so aku harap die okay lepas ni malas nak kacau hidup die lagi nanti dia marah pulok kan so it fine for me aku harap kite boleh kawan macam dulu lagi .Aku harap juge tahun depan aku akan berubah kearah kebaikan aku mintak maaf kat korang kalau aku ade buat salah maafkan tau :D

okay lah bye take care kay :D

No comments:

Post a Comment