Hi stalkers. Welcome to Mira Mok blog :D
MIRA MOK STORY :D: Tell me something i don't know :)

Thursday, November 3, 2011

Tell me something i don't know :)

salam,
   Maaf ye korang aku lame tak mengepost:) exam la sorry tau.Awak semue tahu saya kene fitnah harini best kan? Rase perit je tapi ape boleh buat sabar je la kan . Sekarang ni aku kene terangkan kat cikgu aku dengan kawan  aku tak salah KAU YANG SALAH! Aku bengang je tengok budak tu alih-alih aku yang kene gile ke ape?? Ye aku tahu ramai tak suka aku kan ? Aku just boleh cakap kau tak suke aku fine je ape aku kesah pasal kau ? Okay sorry kalau aku buat kau tak suke aku . HAPPY jela. Tak yah risau ade orang akan menyebelahi kau  miya sabar je :)

Handsome kan boyfriend aku:) hahaha .
dengar lagu kat sini click (lagu emosi)




                                                                                                                                                 much love

                                                                                                                                                                                                                                    miya amir
ah

No comments:

Post a Comment