Hi stalkers. Welcome to Mira Mok blog :D
MIRA MOK STORY :D: Salam Aidiladha :)

Sunday, November 6, 2011

Salam Aidiladha :)

Assalamualaikum w.b.t

 Hello cik :) Hey harini hari keberkatan bagi umat islam iaitu hari raya HAJI .Korang ade buat korban tahun ni? Aku ade :) (kerek lah!) tak la bukan aku gune duit aku pun.. Ayah pakai nama aku tahun ni nak buat korban thanks ayah sayang ayah :) Tahun raya haji best la ibu bapa aku ade. Tahun lepas takde pun ayah aku dengan mak aku gi menunaikan rukun islam yang ke-5 . At least tahun lepas memang sedeh sunyi giler takde diaorang :'( Aku ingat lagi mase ayah aku tiba kat airport aku pergi langgar tali merah yang tuan rela letak. Aku lalu bawah dier lari pastu dengan selambe aku peluk mak aku ayah aku.. nangis bile diorang balik sedih and sayup sangat :) Kelakar juga masa aku langgar tali rela tu kalau diingatkan semula kerek abis le muahahaha >.< . Ayah dan mak aku dah gi haji aku bile lagi hek? Tunggu la duit mencukupi aku akan pergi kalau boleh aku nak bawak mak dengan ayah aku pergi sekali lagi boleh kan ? Mesti la boleh duit aku kan hek :)


Okay raya haji ni aku ade snap picture :) tak lawa ke lawa who cares :PP




Hah comel tak ?  Gile kalau comel muahaha :)(gambar atas malu giler )  kbye :*

p/s: Aku tak pakai baju raya haji aku 'malas' :/
   

No comments:

Post a Comment