Hi stalkers. Welcome to Mira Mok blog :D
MIRA MOK STORY :D: I want you ♥

Thursday, November 17, 2011

I want you ♥

Hi reader :'(
     salam semua rase sedih sangat . Aku bukan ape aku sayang dia sangat wei walau aku tak layak untuk dia or ade ikatan dengan dia aku suke cara dia aku janaji aku akan jadi yang terbaik untuk dia aku memang suke amik kesah pasal dia aku sayang dia sangat giler wei walau dier tak suka aku aku still harap dia boleh terima aku walau ia takkan berlaku :'(


aku  tahu aku memang tak layak untuk kau tapi salah ke wei aku nak dapat kebahagian?okey lah aku dah mengalir air mata ingat kan dia dan kisah aku dan dia  sambil layan lagu belog aku ini (the one that go away).Walau kau bukan milik aku tapi aku syang kau sangat-sangat :'(
 
aku tahu aku memang terlalu mengharapkan kau tapi salah aku mempunyai perasaan terhadap kau salah ke wei salah? sekali lagi aku nak mintak maaf dengan kau sebab aku cinta kat kau. Aku nak nangis bile kau cakap mcm tu kat kawan aku tadi. Kbye readers maaf sebab buat post macam ni maaf sekali lagi :'(

P/s: AKU obses ring dengan necklace tu :'( .maafkan aku sebab letak name kau dalam wishlist.

No comments:

Post a Comment